با سلام و درود خدمت شما همراهان و مدیران عزیز فروشگاههای اینترنتی ایران

پرستاشاپ فارسی نسخه 1.6.1.18 منتشر شد!

تقریبا سه روز پیش نسخه پرستاشاپ 1.6.1.18 منتشر شد و به دلیل مشغله فراوان فرصت انتشار این خبر توسط تیم پرستافا نبود اما در طی همان روزهای گذشته به روز رسانی نسخه دمو پرستاشاپ به نسخه جدید و همچنین به روز رسانی نسخه Xampp ویژه پرستاشاپ فارسی انجام شده است!

در آخرین ساعات امروز فرصتی شد تا این خبر را به اطلاع شما عزیزان برسانیم!

پرستاشاپ فارسی

این نسخه همزمان به ادغام 25 تغییر و تحول درون هسته پرستاشاپ نسبت به نسخه 1.6.1.17 همراه بوده و یک نسخه اصلاحیه طبق قانون نسخه بندی پرستاشاپ میباشد! اگر نمیدانید روش و قانون نسخه بندی پرستاشاپ بر چه اساس هست توصیه میکنیم این مقاله را مطالعه کنید.

تیم رسمی پرستاشاپ قول داده است که پرستاشاپ 1.6 را تا ماه اکتبر 2018 (یعنی حدودا 8 ماه آینده) به روز رسانی و نگهداری کند! خوشبختانه تیم پرستافا در ماههای گذشته قدم های بزرگی را برای آماده سازی پرستاشاپ 1.7 برداشته و مطمئن هستیم تا پایان این فرصت باقیمانده و حتی خیلی زودتر نیز میتوانیم از پرستاشاپ 1.7 به صورت کامل و رسمی پشتیبانی نماییم و همان نسخه را نیز به عنوان نسخه مرجع پیشنهاد نماییم!

تغییرات این نسخه

فهرست کامل اصلاحیه ها و تغییرات این نسخه نسبت به نسخه قبلی را میتوانید از این لینک مشاهده نمایید.

فروشگاه پرستاشاپی خود را به نسخه 1.6.1.18 ارتقا دهید.

همانطور که همیشه توصیه کرده ایم اگر فروشگاه اینترنتی پربازدید و پر ترافیکی دارید، حتما با تهیه یک پشتیبان کامل و در زمانهایی که خلوت تر محسوب میشوند نسبت به ارتقا هسته پرستاشاپ خود اقدام نمایید البته قبل از آن حتما از سازگاری تمامی ماژولها و محصولات خود با این نسخه اطمینان حاصل نمایید. اگر چه این نسخه یک اصلاحیه بوده و طبق قانون نسخه بندی پرستاشاپ انتظار میرود تمام قالبها و ماژولهایی که با نسخه 1.6.1.17 سازگار هستند با این نسخه نیز سازگار باشند.

آموزش ارتقا با چند کلیک ...

جهت ارتقا ساده و آسان پرستاشاپ میتوانید با کمک آموزش ویدئویی ارتقا پرستاشاپ  به نسخه به روز و رسمی به سادگی این کار را با چند کلیک انجام دهید.

مشاهده پیش نمایش پرستاشاپ فارسی

همانطور که در ابتدای پست بیان شد از دو روز گذشته پیش نمایش پرستاشاپ به نسخه 1.6.1.18 ارتقا پیدا کرده است و میتوانید بدون مشکل و به راحتی پرستاشاپ فارسی را برروی این نسخه و به صورت پیش نمایش مشاهده و بررسی نمایید.

برای مشاهده پیش نمایش پرستاشاپ و دانلود پرستاشاپ و همچنین دانلود ماژول قدرتمند و رایگان پرستاپلاس (مجموعه پلاگین ها و ابزارهای کاربردی پرستاشاپ) برروی اینجا کلیک نمایید!

از Xampp زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی استفاده کنید!

اگر شما هم مثل ما پرستاشاپ را برروی کامپیوتر خود به صورت لوکال استفاده میکنید (برای مسائل آموزشی ، توسعه پرستاشاپ و یا مدیریت دمو پرستاشاپ) توصیه میکنیم همین حالا نسخه جدید زمپ ویژه پرستاشاپ فارسی را دانلود کنید!

در این نرم افزار ویژه پرستاشاپ نسخه های 1.6 و 1.7 و همچنین نسخه آزمایشی 1.7.3 به صورت آماده برای شما نصب و تنظیم شده است و فقط کافی است آنرا دانلود و اجرا کنید، پرستاشاپ به همین راحتی برروی کامپیوتر شما اجرا میشود!

برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه نموده و پس از مطالعه در انتهای صفحه این نرم افزار ویژه را به صورت رایگان و نامحدود دانلود نمایید!

همراه و همزمان با جهانیان از نسخه رسمی پرستاشاپ استفاده کنید!

همانطور که احتمالا می‌دانید در طی ماههای گذشته با انتشار ماژول ویژه و رایگان پرستاپلاس برای اولین بار در ایران میتوان از نسخه رسمی فروشگاه ساز قدرتمند و رایگان پرستاشاپ استفاده نمود! خوشحالیم که این اتفاق با حمایت جامعه کاربری پرستاشاپ ایران افتاده و هموطنان عزیز نیز به مانند سایر افراد جهان میتوانند به راحتی چند کلیک از نسخه های رسمی پرستاشاپ استفاده نمایند!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی بر پایه پرستاشاپ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی با کمک نسخه رسمی پرستاشاپ و همچنین ماژول ویژه و رایگان پرستاپلاس و همچنین ماژول پیشرفته و رایگان درگاه پرداخت پرستاپی به سادگی و راحتی است!  اگر هنوز فروشگاه اینترنتی ندارید همین امروز اقدام کنید!

اگر با پرستاپلاس آشنا نیستید ...

اگر هنوز با پرستاپلاس آشنا نیستید یا اطلاعات کمی در این رابطه دارید، توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را در در رابطه با پرستاپلاس مطالعه نمایید ، در این مقاله گفته ایم چرا باید از پرستاپلاس استفاده کنیم!

پس از مطالعه میتوانید از صفحه دانلود پرستاشاپ فارسی آخرین نسخه را دانلود و بر روی پرستاشاپ خود نصب نمایید!

 

منبع خبر  : وبلاگ رسمی پرستاشاپ

 

با احترام فراوان

تیم توسعه پرستافا